aşık olursun,seversin onunda seni sevmesini bekleye bekleye yıllar geçer bi bakarsın gelen giden yok,pes edersin gidersin
Sana en muhtaç olduğum şu anda gel. Yaşamak olsan da gel, ölüm olsan da gel. Ümit Yaşar Oğuzcan
Her yıI bugünü sizIerIe yaşayarak, geçirmenin mutIuIuğu içindeyim, bugünün rahmeti üstünüzde oIsun hayırIı iftarIar diIiyorum.
Keşke vaktiyle, saçma da olsa iki laf etseymişim! Susunca yok oluyormuş insan, çok sonra öğrendim.
kimse bana senin kadar yakın olmadı bu yalan dünyada gerçek sevgiyi göstermedi senin kadar aşkım.
Sana kemik değil; Aşk verdim. Şimdi itlik yapmanın alemi yok Gitme diyorsam gitme. K. iskender
Sizin de paylaşmak istediğiniz güzel bir mesaj varsa, hemen gönderin ve onaylandıktan sonra sitede yayınlansın.
Mesaj Gönder