Arnavut Atasözleri

Kapıya bakarsın işsiz kaldığında...

Kategoriye Git

En Yeni Mesajlar

Bugün içimde bir hüzün var, hiçbir şeyin tadı yok...

Zorluğa sabredince o zorluğun sonu huzur olur...

basketbol sahasında voleybol topuyla futbol oynayan Ulvi

dostluğun önem ve anlamını gayet farklı ve enteresn sözlerle anlatmışsınız. sağolun.

Özlediğini, sevdiğini, affettiğini söylemeyi düşünüyorsun da, ya vaktin kalmazsa? Ya geçer giderse ya ele giderse?

Rengarenk hayallerim, kap karanlık hayatımın altında kaldı.

Çalma kapıyı, çalarlar kapını.

Kokusuyla, sesiyle, dokunuşuyla... Aslında sadece varlığıyla bile huzur verebiliyor yarim.

Hata işlemeyen, hiçbirşey yapmıyor demektir.

Kırık dökük hayat parçalarınızı çekin gölgemden ve defolup gidin benim bölgemden!

Kendi Mesajınızı Göndermek İster misiniz?

Sizin de paylaşmak istediğiniz güzel bir mesaj varsa, hemen gönderin ve onaylandıktan sonra sitede yayınlansın.

Mesaj Gönder