Ben senin en çok yüreğinden öpüyorum, olur da bir gün hiç sevilmedim dersen, yüreğin şahidim olsun....
Keşke müzik dinlemek yerine, seninle konuşarak bitirsem telefonumun şarjını.
En çok da sen haklıymışsın dediklerin de kızıyorum. Haklı olduğumu anlamaları için yıllar geçmesi mi gerekiyor? Benim o kadar vaktim ve sabrım yok!
Ben Aldatılsamda Gururumla Çıktım Yola, Sen Beni Aldatsanda Gururun Ayaklarımın Altında
Sensiz Bir Gece Daha Gözlerini Kıskanan Güneşin Doğmasıyla Bitti, Bugünüde Seninle Geçirmenin Ümidiyle Günaydın Aşkım.
Bir kalbe girene kadar uğraş vermek değildir aşk. Mühim olan; o kalpte büyürken, kalbe zarar vermemektir.
Sizin de paylaşmak istediğiniz güzel bir mesaj varsa, hemen gönderin ve onaylandıktan sonra sitede yayınlansın.
Mesaj Gönder