Tam buldum dediğim anda kaybettiğim için bir şeyleri, artık emin olmadan hiç bir şeye sevinmiyorum. Hayalkırıklığından iyidir....
Gidersem üzülürmüsün dedin ya hani! Yok be ne üzüleceğim, yatarım tabutuma bakarım rahatıma.
Şanslar senin Hayatında Olsun En büyük Şans iSe Seni gerçekten Seven biri Olsun Hayatında iyi şanslar.
Yalnız Kaldığım Hayatımda hep Sevenleri Alkışladım Şimdi Seni Buldum ya yalnızlığımda Şükürler ediyorum ALLAHIMA.
Sizin de paylaşmak istediğiniz güzel bir mesaj varsa, hemen gönderin ve onaylandıktan sonra sitede yayınlansın.
Mesaj Gönder