Bazı yolları yalnız yürümek zorundasın. Aile yok, arkadaş yok, eş yok. Sadece sen ve Allah....
Kendi çocuğunu edeplendirdiğin şeyle yetimi de edeplendir ve çocuğunun eğitimi için yararlandığın yerden yetim için de yararlan.
Mutluluktan uçuyorum desem, elinde sapanla beni düşürmek için bekleyen insanlar var!
Herkesin bir sonbaharı vardır; kiminin yaşamadan yaşlandığı, kiminin yaşlanmadan yaşadığı.
Hayat ne garip brBir yanımız #yaprak döker, ?brBir yanımız #bahar #bahçe....?brMevsim #son_bahar olsada, briçiniz hep ilk bahar olsun..???br ?brKimimiz güler ...brKimimiz ağlar ...brHAYAT BÖYLE ?
Sizin de paylaşmak istediğiniz güzel bir mesaj varsa, hemen gönderin ve onaylandıktan sonra sitede yayınlansın.
Mesaj Gönder